محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پریساپریسا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولوهای من

پریسا بی دندون شده😁

1398/9/26 19:58
نویسنده : مامان دوقلوها
404 بازدید
اشتراک گذاری

پریسا بی دندون شده امروز 98/9/26چند روز مونده به تولدت اولین دندون شیریت افتادمبارکه دختر قشنگم موقع ناهار خوردن یه دفعه دیدم بغض کردی صدات میلرزه گفتی مامان اگه یه نفر دندونش کنده بشه باز دوباره در میاد .با تعجب داد زدم چی شد دندونت کنده شد بااشاره دندونتو که تو مشتت قایم کرده بودی نشونم دادی .همون لحظه موقع حرف زدنت هم احساس کردم یه دندونت نیست .خیلی ترسیدم چون اصلا فکرشم نمیکردم انقدر زود دندونت بیفته.آخه چند روز دیگه تازه 5 ساله میشدی.اشک تو چشات جمع شده بود با وحشت به من نگاه میکردی یه لحظه به خودم اومدم دیدم اگه یه ذره دیگه عکس العمل نشون بدم میزنی زیر گریه .خودمو جمع جور کردم با خنده گفتم اره دخترم معلومه که در میاد مبارکت باشه این یعنی داری بزرگ میشی دهنتو باز کن ببیننم.تا اینجا خودمم هنوز مطمئن نبودم دندونت افتاده فک میکردم شکسته باشه.نگاه که کردم دیدم یه دندون سفید کوچولوی دیگه نیش زده .
پسندها (2)

نظرات (0)