محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
پریساپریسا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوهای من

مادرانه ها...

1396/12/11 20:55
نویسنده : مامان دوقلوها
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم :عزیزترینم👦

دخترم:زیباترینم👧

با شما بودن احساس قشنگی در من به وجود می آورد که به هیچ عنوان قادر به توصیفش نیستم .😊

شنیدن صدای دلنشینتان گرمایی را در وجودم بیدار می کند که هرچه درد و غم هست را از من دور می کند .

دیدن چشمان زیبا،شیطون و مهربانتون در من شور زندگی به وجود می آورد .

دستان کوچک و کودکانه تان وقتی به دور گردنم حلقه می زند مرا با خود به دنیایی می برند که هیچ چیز را با آن معاوضه نخواهم کرد .

حرف زدن و درد دل کردن با شما آرامشی دارد که همه ی چیز های دیگر را از یادم می برد .😍😍

عزیزانم از صمیم قلب دوستتان دارم و بهترین ها را برایتان ...😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)